Instagram
Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Reklamacje i zwroty

1. Sklep odpowiada wobec Klienta będącego konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego za niezgodność z Umową sprzedaży towaru zakupionego przez tego konsumenta, w zakresie określonym Ustawą o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej i zmianie Kodeksu cywilnego z dnia 27 lipca 2002 r. oraz Ustawą o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny z dnia 2 marca 2000r.

2. Każda rzecz kupiona w Sklepie może być reklamowana z zachowaniem terminów i warunków reklamacji określonych odpowiednimi przepisami prawa, jeśli posiada wady stanowiące o jej niezgodności z zawartą umową sprzedaży.

3. Reklamowany towar należy odesłać pocztową przesyłką obciążającą adresata pod adres: Centrum Mody, Aleja Katowicka 51, 05-830 Nadarzyn, numer stoiska 113, 175 a. wraz z pisemnym opisem wady złożonym na formularzu zamieszczonym w zakładce „REKLAMACJE I ZWROTY”. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od dnia otrzymania przez Sklep przesyłki zawierającej reklamowany towar.

4. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, Sklep wyśle do Klienta produkt pełnowartościowy (naprawiony lub nowy) niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od otrzymania reklamacji, a gdy okaże się to niemożliwe (np. wyczerpanie zapasów magazynowych), zwróci pełną kwotę zapłaconej ceny towaru.

5. W przypadku nieuwzględnienia reklamacji, towar zostanie odesłany wraz z opinią co do niezasadności reklamacji.

6. Klient ma prawo odstąpić od umowy bez podania przyczyny składając stosowne oświadczenie na piśmie na formularzu zamieszczonym w zakładce Reklamacje i zwroty i przesłać je pocztą na adres: Centrum Mody, Aleja Katowicka 51, 05-830 Nadarzyn, numer stoiska 113, 175 a. w ciągu 14 dni od dnia otrzymania towaru.

7. Odstępując od umowy, Klient powinien zwrócić towar do Sklepu niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Klient ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu towaru (koszt wysyłki towaru do Sklepu w sposób wybrany przez Klienta).

8. W terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy od Klienta, Sklep zwróci należność za towar i koszty przesyłki w formie, w jakiej Klient zapłacił za towar lub w formie określonej przez Klienta w oświadczeniu o odstąpieniu od umowy.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl